Cumparaturi pe siteul Nivea-shop

Toata lumea stie ca prefer cumparaturile online pentru ca nu suport imbulzeala, cozile interminabile sau vanzatoarele care ma intreaba in prima secunda dupa ce am intrat pe usa ce doresc?

Asa ca atunci cand am nevoie de haine, cosmetice, accesorii, apelez la magazinele online. La cele pe care le-am testat eu personal sau la cele despre care am citit pe alte bloguri de incredere.

Asa am descoperit siteul nivea-shop, lansat de curand, unde preturile sunt mai mici decat in magazine la produsele Nivea si transportul este gratuit la o comanda de minim 50 lei pana pe 10 august 2014.

Si cum aveam nevoie de cateva lucruri urgente pentru mine si pentru baietelul meu Dragos, nu am stat pe ganduri si am dat o comanda. E foarte usor si nu trebuie sa-ti faci cont. Iar plata se face la livrare.

Cei care se ocupa de site sunt foarte draguti iar livrarea mai mult decat prompta. Produsele au ajuns intr-o zi.

Am cumparat solutie nazala Nivea Baby cu apa de mare, care desfunda nasul dar poate fi folosita si pentru a curata ochii bebelusului. Al meu nu mai e chiar bebelus pentru ca are 3 ani dar folosesc apa de mare pentru ca e eficienta si inofensiva pentru cel mic.

Cutia contine 24 de fiole asa ca o sa avem provizii mult timp de acum incolo si am scapat de grija ca uit sa-i cumpar.

nivea-baby solutie nazala-250x250

Mi-am luat si un deodorant anti-perspirant sub forma de spray, pentru ca le prefer celor cu bila. Desi promite protectie 48 h si Double Effect nu am fost impresionata pentru ca am transpirat foarte tare. Dar ca o bila alba, acopera bine mirosul de transpiratie si miroase a violete. Si nu ma usturat sau iritat, nu mi-a provocat mancarimi ca alte spray-uri, asa ca o sa-l mai cumpar.

83764-250x250

Am mai cumparat un ulei pentru bebelusi Nivea Baby Oil care e foarte bun pentru masaj. Dragos e inebunit dupa masaj si il pune pe tati care se pricepe, sa-l maseze asa ca aveam nevoie de ulei, pentru ca cel vechi se terminase si tot am promis ca o sa cumpar altul dar nu mai ajungeam. Iar uleiul de la Nivea e perfect, lasa pielea fina, hidratata si face masajul mult mai placut.

nivea-baby-ulei-de-corp-200-ml-250x250

Si am incheiat lista de cumparaturi cu balsamul de par Nivea Long Repair cu keratina lichida, care miroase demential, dar nu stiu cum se comporta pe par pentru ca nu am apucat sa-l testez inca. Pana acum am folosit un balsam de par de la Yves Rocher dar nu ma impresionat deloc. Norocul meu ca era o contitate foarte mica, de voiaj.

Initial am vrut sa cumpar o masca de par de la Nivea, dar nu au pe site asa ca am luat balsamul.

nivea-balsam-long-repair-200-ml-250x250

Oricum o sa revin pe site pentru ca am vazut multe produse pe care mi le doresc si am incredere ca sunt calitative. Doar le-au folosit generatii inaintea noastra :).

Voi folositi produsele Nivea? Ce parere aveti despre ele?

Un comentariu la „Cumparaturi pe siteul Nivea-shop

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.