Invata sa faci bine

Ne rugam in fiecare zi :

Inger, ingerasul meu

Ce mi te-a dat Dumnezeu,

Totdeauna fi cu mine

Si ma invata sa fac bine.

Dar uitam repede ce ne-am propus si in graba noastra dupa bani, dupa putere, dupa recunoastere din partea celor din jur , uitam de cei mai putin norocosi decat noi si de cele mai multe ori trecem pe langa ei fara sa le aruncam macar o privire.

Dar daca nu facem ceva acum, fiecare dintre noi ,vom vedea mereu in jurul nostru aceleasi fete triste, infrigurate, infometate si oricat de fericiti am fi nu vom putea mima indiferenta la nesfarsit fata de tot ce se intampla in jurul nostru.

Asa ca va propun sa ne oprim o secunda din alergat si sa ne gandim ce am putea face pentru ceilalti incepand chiar de maine.Faceti o lista cu toate lucrurile pentru care sunteti recunoscatori si inca una cu lucrurile pe care vreti sa le faceti pentru ceilalti de Ziua Recunostiintei , pentru ca cel ce daruieste va primii inapoi inzecit.

Eu sunt o norocoasa pentru ca am familia in jurul meu, am prieteni care imi sunt alaturi la nevoie, un copil minunat si un barbat care ma iubeste. Am un loc de munca care ma ajuta sa supravietuiesc, hobby-uri care imi hranesc sufletul si hrana pentru trup. Pentru toate astea si pentru oportunitatile ivite la momentul potrivit in viata mea ,sunt recunoscatoare asa ca mi-am facut deja propria lista pe care intentionez sa o onorez de Ziua Recunostiintei.

1. O sa daruiesc unui copil sarac o jucarie de-a baietelului meu, care oricum are prea multe si nu apuca sa se joace cu ele.

2. O sa-i cumpar o paine proaspata unui cersetor.

3. O sa scriu pe blog un articol care sa mobilizeze oamenii sa ajute un copil.

4. O sa le dau hainute unor copii rromi care au nevoie de ele.

5. O sa le daruiesc cate un zambet cald tuturor oamenilor cu care ma intilnesc!

Nu stiu daca e mult sau putin, dar cred ca impreuna putem face mult mai mult ,trebuie doar sa incepem de undeva!

Si daca nu stiti inca ce sa treceti pe lista voastra , o sa va dau o mica sugestie:

În perioada 21-28 noiembrie Campofrio transformă fiecare produs achiziționat în rețeaua Carrefour într-un sandviș care va fi donat unui copil neajutorat din comunitățile doljene, de Ziua Recunoştinţei. Sub sloganul #Campofriofacebine, proiectul va aduce bucurie în viața celor care au cea mai mare nevoie.

1461061_255188641298019_850548335_n

Inițativa Campofrio este susținută de World Vision România, care se implică direct în ajutorarea comunităților din Dolj, alături de Carrefour România. Programul prin care se va desfășura această donație se numește „Donator de viitor”, detalii aici: http://www.worldvision.ro/donator-de-viitor-1 .

Tu ce vei scrie pe lista ta de Ziua Recunostiintei?

4 comentarii la „Invata sa faci bine

  1. Într-o societate organizată, nu ar trebui să existe sărăcie. Noi o acceptăm ca pe un mod de viaţă. De ce? Din lipsa expectanţelor sau, altfel spus, ne mulţumim cu puţin şi închidem ochii când întâlnim neregulile în viaţa noastră. Nu avem iniţiativă şi nici nu dăm dovadă de atitudine civică.

  2. daca fiecare din noi ar face un gest marunt in fiecare zi si sa gandeasca mai mult inainte de a deschide gura, lumea ar fi mai buna

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.