Farmecul competitiei

De cand ma stiu am avut parte de momente stanjenitoare din cauza transpiratiei. Traiesc un paradox, nu traspir aproape deloc cand afara sunt 40 grade C, dar compensez atunci cand am emotii, sunt nervoasa sau nesigura.

La prima intilnire mi-au transpirat palmele iar bluza mea, care se vroia a fi sexy avea la subrat, doua cerculete cat doua lacuri de acumulare, sau cel putin asa mi se parea mie, drept dovada ca deodorantul barbatesc solid pe care il foloseam pe atunci nu facea fata.

Al doilea moment stanjenitor a fost la interviul de angajare, unde aveam o camasa verde padure, care sa inegrit pe alocuri, daca intelegeti ce vreau sa spun. Din fericire acum trecusem la un deodorant roll-on care mirosea foarte bine asa ca am incercat sa nu dau din maini si am luat jobul.

Dar cel mai important moment din viata mea s-a intimplat in anul 2010 cand am reprezentat Romania la Tours, in Franta, alaturi de trupa de dans Just Dance si a trebuit sa dansez pe o scena imensa, in timp ce 2000 de oameni ma priveau.

313791_292660094077809_146438986_n

Am avut niste emotii ingrozitoare si ma gandeam cu groaza ca o sa transpir, o sa-mi patez superba rochie albastra pe care o purtam si o sa ma fac de ras! Si gandurile astea nu ma faceau decat sa transpir si mai tare.

Din fericire pe atunci foloseam deodorantul Obsesie Sweet de la Farmec, spun din fericire pentru ca la sfarsitul spectacolului cand toata nebunia aplauzelor si a felicitarilor a luat sfarsit mi-am dat seama ca atat rochia cat si obrazul imi erau nepatate:).

Deodorante noi de la Farmec

De atunci am dezvoltat o adevarata obsesie pentru deodorantele de la Farmec!

Si asta mi-a schimbat viata in bine, pentru ca imi plac la nebunie competitiile, iar Spring SuperBlog e preferata mea, ma umple de adrenalina, simt ca traiesc si abia astept noile provocari dar dupa ce analizez implicatiile in amanunt, doar sunt capricorn si nu ma pot abtine, ma trec sudori reci:)

Dar acum nu mai exista riscul sa ma treaca toate apele, pentru ca Farmec a lansat noile produse antiperspirante Gerovital H3 prof.dr. Ana Aslan, care promit o protectie blanda dar eficienta si un parfum proaspat!

Abia astept sa le incerc. M-am gandit sa le achizitionez pe toate, pentru ca o femeie are nevoie de protectie oriunde si oricand! Oricum n-as sti pe care sa-l aleg dintre cele 4: deodorant antiperspirant Gerovital H3 Splendide,deodorant antiperspirant Gerovital H3 Natural deodorant antiperspirant Gerovital H3 Sensitive si deodorant antiperspirant Gerovital H3 Fresh, asa ca m-am hotarat sa le folosesc pe toate in functie de nevoile mele:

Deodorante_grup

-deodorantul antiperspirant Gerovital H3 Splendide- pentru intilnirile romantice cu iubitul sau petrecerile la care vreau sa fiu in centrul atentiei

deodorant antiperspirant Gerovital H3 Natural- la birou, ca sa ma simt bine intreaga zi, cand am proiecte de finalizat sau intilniri importante

 deodorant antiperspirant Gerovital H3 Sensitive-dupa vizitele la salonul de infrumusetare

deodorant antiperspirant Gerovital H3 Fresh- la sala, atunci cand trebuie sa alerg dupa baietelul meu, sau dupa autobuz, cand am o zi agitata

Cu un asa arsenal de protectie pot fi sigura de farmecul meu intreaga zi si ma pot bucura de competitie!

Articol scris pentru Spring SuperBlog 2014!

 

2 comentarii la „Farmecul competitiei

  1. Pingback: competitie anuala de blogging | Proba 2. Deodorantul poate fi prieten sau dusman!

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.