Pe Sheinside Black Friday incepe mai devreme

sheinside

Cred ca toata lumea asteapta cu nerabdare promotiile de Black Friday pentru a pune mana pe haine si bijuterii senzationale la preturi de nimic. Dar acum nu mai este nevoie sa asteptam, pentru ca cei de la Sheinside ne-au luat-o inainte ca de obicei si ne ofera timp de 4 zile produse absolut fabuloase la preturi senzationale. Si cand spun asta ma refer la adevarate chilipiruri.

Si pentru ca tot se apropie Halloween-ul, luna cadourilor si sezonul petrecerilor, m-am gandit ca nu ar fi rau deloc sa arunc un ochi in garderoba si sa vad ce piese ar trebui inlocuite si ce accesorii imi lipsesc.

Si cum rochia neagra nu se demodeaza niciodata si o pot purta indiferent ca e vorba de un eveniment solemn sau un party, m-am gandit ca nu strica sa-mi mai cumpar una, fiindca atat modelul cat si pretul m-au cucerit!

rochie neagraROCHIE

Daca vreti sa o cumparati si voi, grabiti-va pentru ca reducerea mai dureaza doar 19 ore!

Maine, 29.10. puteti achizitiona la un pret foarte mic, un set de inele aurii, de diverse marimi si grosimi, pe care le puteti purta, oferi cadou, sau puteti sa-i faceti o surpriza iubitei/iubitului oferindu-i unul in semn de dragoste!

ineleINELE2

Si cum hainele in dungi au ramas in tendinte si se poarta la fel de mult si in sezonul toamna-iarna, eu zic sa profitati de aceasta promotie si sa va cumparati un tricou in dungi pe care o sa-l purtati cu siguranta mai multe sezoane la rand.

bluza in dungiBLUZA1

Va tenteaza ceva dintre articolele aflate la promotie?

5 comentarii la „Pe Sheinside Black Friday incepe mai devreme

  1. Ce frumoasa e bluza aceea marinar!! Am o slabiciune pentru asa ceva, desi nu ar trebui sa port dungi orizontale, ca sunt cam bine hranita pentu ele. Dar imi plac de mor!!!

  2. Pingback: PE SHEINSIDE BLACK FRIDAY INCEPE MAI DEVREME II | Despre iubire in toate felurile

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.